Software voor de verkoop en klantbeheer
Customer centricity voorbij de CRM
Met Odoo beschik je over een geïntegreerde CRM-, verkoop- en helpdeskoplossing om klantinteracties te stroomlijnen en perfecte klantervaringen te leveren bij elk contactpunt. Odoo is de enige tool die jouw revenue team aanwendt om je klant beter te kunnen helpen en begrijpen.
CRM
CRM is een essentiële tool voor je verkoopteam. Het helpt je bij het beheren van leads, verkooppijplijn, klantgegevens, activiteiten en rapportage. Door gebruik te maken van de kracht van CRM kunnen verkoopteams hun efficiëntie, productiviteit en omzet verbeteren.
Sales
Met de mogelijkheid om meerdere prijslijsten te maken, prachtige offertes te genereren en online handtekeningen te verzamelen, heb je alles wat je nodig hebt om sneller en met meer vertrouwen deals te sluiten.
Helpdesk
De helpdesk is een platform voor het gecentraliseerd opvangen en oplossen van problemen van klanten. Door inzichten te verzamelen in de behoeften en pijnpunten van klanten kan je je producten of dienstverlening ontwikkelen en beter geïnformeerde beslissingen nemen die de klant ten goede komen.
Wil je ook de activiteiten van je revenue team stroomlijnen met Odoo?
Boek een demo of contacteer ons voor meer informatie.
Logistieke software
Optimaliseer je supply chain
Optimaliseer je supply chain met Odoo's logistieke apps. Dankzij de uitgebreide mogelijkheden van deze geïntegreerde apps, hou je in je systeem een perfect overzicht op wat er zich afspeelt in je magazijnen en productiehallen.
Inkoop
De app inkoop vereenvoudigt het hele inkoopproces voor bedrijven van elke omvang. De app staat je toe om RFQ's en tenders te organiseren, snel voorraad in te kopen, of onderaannemers aan te sturen om opdrachten uit te voeren of om te produceren.
Dankzij de naadloze integratie met de verkoop, voorraad en de boekhouding, kunnen er dropshiporders geplaatst worden bij je leveranciers, kan je automatisch aankopen bij het risico op te lage voorraadniveaus en wordt de factuurcontrole van je leveranciersfacturen eenvoudiger dan ooit.
Voorraad
De voorraadmodule biedt je een uitgebreide oplossing voor het beheren van je voorraad. Je houdt eenvoudig je voorraadniveaus bij, je definiëert bestelpunten en je kan meerdere magazijnen en de flows ertussen beheren en automatiseren.
De app beschikt ook over mogelijkheden om barcodes te scannen, zodat je je voorraad snel en nauwkeurig kan beheren. Je kan de barcodescanners gebruiken om geplande ontvangsten of recepties te registreren, maar ook om onmiddellijke voorraadoverdrachten tussen locaties of magazijnen te registreren of voorraadtellingen uit te voeren.
Productie
De productie-app biedt je een complete oplossing voor het beheer van je productieproces. je kan stuklijsten maken en beheren, productieorders plannen en inplannen, en werkorders in real-time volgen.
Als je flow minder rechtlijnig is, ondersteunt Odoo het flexibel verbruik van materialen en het produceren van nevenproducten. Je traceert de efficiëntie van elke werkpost dankzij een gebruiksvriendelijke tablet-interface die je medewerkers kunnen gebruiken om productiestappen te volgen en om verbruikte tijd en lot- of serienummers te registreren.
Wil je ook de activiteiten van je logistieke team stroomlijnen met Odoo?
Boek een demo of contacteer ons voor meer informatie.